deadcookie

Direktlänk till inlägg 8 januari 2016

Star Wars feber

Av Anna - 8 januari 2016 09:52

Sedan Force Awakens hade siin premiär i december har nästan hela världens unga blivit SWs största fans,även de som aldrig tyckt om filmerna har ändrat sina åsikter om dem.

Hur är det för mig då?

Jo, jag kan inte ljuga, FA har gjort mig till en lite mer seriös SW fan, men jag började att gilla SW på riktigt i 2012 när jag och min man tittade på alla filmer tillsammans (han har aldrig sett filmerna tills dess, och det tyckte jag var oacceptabelt,lol) 

Men nu efter filmen om Reys äventyr har vi börjat handla lite Star Wars grejer till hemmet.

Här kan ni se vad vi har inhandlat under julledigheten.

 

En 3PO huvud som hänger i sovrummet mellan hyllorna ovanför sängen, samt en death star som hänger nu ovanför min mans datorhörna :)

 

Vi passade på och köpte Spheros BB8, det är jättekul att leka med den :)

Har tagit bilder på BB8  och dödsstjärnan precis efter köpet och jag orkar inte ta nya bilder på dem nu, men någon gång i framtiden får jag väl göra det :)

Jag hoppas på att skaffa flera sådana lampor, även om det är lite kitch, men hej, i hemmet finns det  stora dockor som står på hyllorna, nu ett par SW grejer, vårat hem är redan nördig, så värre kan det inte bli! :3

Jag vill ha en Darth Vader eller Kylo Ren mask nu i sovrummet,lol.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 19 januari 2016 15:35


Hej mina vänner :3 Sorry för att jag inte bloggade hela veckan men ärligt talat så kände jag inte för att blogga. Tänkte göra det nu dock,då jag tänker på att köpa en ny docka inom kort, nämligen den här tjejen:   En ny Kikipop docka! :D J...

Av Anna - 12 januari 2016 15:17


Ja, men då var jullovet officielt slut för oss. Dotterns första dag på förskolan gick faktiskt bra vilket känns bra för hon brukar vara den som gråter mest vid inlämningar och avhämtningar. Hon vaknade sent dck eftersom hon läggde sig kl.23 igår ...

Av Anna - 11 januari 2016 19:30

Alltså, jag vill verkligen veta  vem är det som står bakom, finger family videos på YT. Dem som gör dessa videos har en udd fantasi. Om jag inte hade hafy barn skulle jag inte ens veta att dem existerar,men med tanken på att min lilla tjej tittar...

Av Anna - 11 januari 2016 15:15


Nu tänkte jag berätta lite om mina favorita animerade musikvideos. Massor med artister har åtsminstone en animerad musikvideo på sitt konto. Det finns också musiker som har bara animerade videos så som Gorillaz och Caravan Palace som är också min...

Av Anna - 11 januari 2016 10:00

Godmorgon mina vänner! :) Idag vill jag att ni träffar Kiki, min Kikipop docka.   Då och då ska jag lägga upp inlägg med bilder på Kiki, och jag tänkte göra en serie med henne i huvudrollen :) Det blir dock inga ambitiösa serier utan något l...

Presentation


Hej!
Välkomna till bloggen!
Här är lite fakta om mig:
Jag heter Anna
Jag är 25 år gammal
Ursprungligen kommer jag från Polen så tyvärr, men min svenska är inte perfekt.
Jag bor i Kalmar
Jag är en fru och en mamma till två småbarn
Jag är eccentris

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards