deadcookie

Direktlänk till inlägg 10 januari 2016

Anna från Frost Grand Jester figur

Av Anna - 10 januari 2016 15:00

I fredags hämtade vi ut paket från Disney Store.

De har en galen rea på riktigt kula produkter som är även 50% billigare!

Har ni tänkt att köpa någon samlarobjekt, särskilt figurer, därifrån får ni passa på och beställa dem nu medan rean pågår :)

Här är Anna som jag köpte:

 

Här kan ni se min nya tjej :) Hon är den tredje figuren från Grand Jester som jag har i min samling

 

Figuren är gjort i resin och hon är handmålad

 

Jag gillar hur de använde glitter för att uppnå effekten av glittrande snö^^

Det ger figuren faktiskt lite julkänslan då många julpynt har en sådan glitter på sig :)

 

Det jag tycker är lite skrämmande med denna figur är hennes ögon.

Det känns som om hon stirrar i ens själ^^'

 

 

 

 

Det som är märkvärd är att Annas vita slinga saknas, Grand Jester får en tummen ner för en sån miss, eftersom hennes slinga var viktig för storyn :/

 

Annas söt läskiga stora ögon igen :3

Jag önskar att hennes ögon kunde vara lite mer filmtrogna. Grand Jesters figurer ska se ut som de i filmen, dem gjorde ett bra jobb med Jasmine.

Den nya versionen av Anna som kommer ut i Maj är mycket mer trovärdig och jag ska säkert skaffa henne.

 

Mycket bättre anser jag :D

Anna i hennes vinter kläder kostade på Disney Store över 800kr. Mer än på Ebay faktikst. Var hon värd det? Absolut INTE.

Men nu när priset har gått ner till 409kr, tycker jag att hon är värd dessa 400kr för Disneyfigurer är sällan billiga, särskilt Anna och Elsa figurer.


Idag passade jag på och köpte Elsa idag, eller snarare, min man köpte henne åt mig som en tidig Alla Hjärtans Dag present, men det var jag som fick leta upp henne på sidan och klicka hem henne^^'

Tur att Elsa hade reapris på henne fortfarande, för då betyder det att jag köpte båda figurer till priset av bara en :D

Jag ska lägga upp bilden så fort hon kommer och så fort jag har tid att ta fina bilder^^ 

   Anna är redan utsåld, men Elsa finns kvar, och jag känner på mig att hon blir den finare bland båda figurer. :)

 
 
Olivia

Olivia

10 januari 2016 21:13

Åh vad najs! Vill ha Ariel ^^

http://www.disneyinfo.bloggplatsen.se

Anna

11 januari 2016 09:14

Ariel finns också, och hon var faktiskt en av dem första som kom ut, dock tycker jag inte att hon är särskilt fin. Hon ser bra på stockbilden men inte i verkligheten.
Jag väntar på en bättre version av henne :)

 
Christian

Christian

11 januari 2016 08:56

Trevlig blogg du har. Alltid kul att snubbla över en samlare =) Jag är själv rätt frälst i Disney och allt annat som är tecknat.

Ska kika runt lite till på bloggen.

Ha en bra dag!

http://christiannordin.bloggplatsen.se

Anna

11 januari 2016 09:13

Tack Christian :) Jag började blogga för en vecka sedan, så förvänta dig inte mycket material på bloggen, men det kommer så klart :D
Ha en bra dag du med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 19 januari 2016 15:35


Hej mina vänner :3 Sorry för att jag inte bloggade hela veckan men ärligt talat så kände jag inte för att blogga. Tänkte göra det nu dock,då jag tänker på att köpa en ny docka inom kort, nämligen den här tjejen:   En ny Kikipop docka! :D J...

Av Anna - 12 januari 2016 15:17


Ja, men då var jullovet officielt slut för oss. Dotterns första dag på förskolan gick faktiskt bra vilket känns bra för hon brukar vara den som gråter mest vid inlämningar och avhämtningar. Hon vaknade sent dck eftersom hon läggde sig kl.23 igår ...

Av Anna - 11 januari 2016 19:30

Alltså, jag vill verkligen veta  vem är det som står bakom, finger family videos på YT. Dem som gör dessa videos har en udd fantasi. Om jag inte hade hafy barn skulle jag inte ens veta att dem existerar,men med tanken på att min lilla tjej tittar...

Av Anna - 11 januari 2016 15:15


Nu tänkte jag berätta lite om mina favorita animerade musikvideos. Massor med artister har åtsminstone en animerad musikvideo på sitt konto. Det finns också musiker som har bara animerade videos så som Gorillaz och Caravan Palace som är också min...

Av Anna - 11 januari 2016 10:00

Godmorgon mina vänner! :) Idag vill jag att ni träffar Kiki, min Kikipop docka.   Då och då ska jag lägga upp inlägg med bilder på Kiki, och jag tänkte göra en serie med henne i huvudrollen :) Det blir dock inga ambitiösa serier utan något l...

Presentation


Hej!
Välkomna till bloggen!
Här är lite fakta om mig:
Jag heter Anna
Jag är 25 år gammal
Ursprungligen kommer jag från Polen så tyvärr, men min svenska är inte perfekt.
Jag bor i Kalmar
Jag är en fru och en mamma till två småbarn
Jag är eccentris

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards