deadcookie

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Anna - 6 januari 2016 14:09

Då har Vi varit ute och lekt i snön för första gången i år!

Nu sover sonen på mig och direkt efter att han har vaknat tänker jag färga håret! :)


Av Anna - 6 januari 2016 10:30

Hej alla!

Idag tänkte jag ägna detta inlägg till ett annat intresse jag har, nämligen postcrossing.

Ni kanske undrar vad det kan vara? Det är ju inte så deär hyper populär i Sverige då många tycker att det är dyrt att syssla med postcrossing.

Postcrossing mina vänner, är att skicka och byta vykort med någon i ett annat land eller stad.

Det finns många Facebook grupper där folk väljer och skickar vykort till varandra och många har tema på sina samlingar, jag har till exempel asiatiska Disney vykort, samt kawaii katt vykort som också kommer från asien.

 

Jag med en japansk 3d Frost vykort <3

Man träffar många härliga folks genom postcrossing och det är också en fördel ju :)

Det finns också en sida: http://postcrossing.com där man skickar vykort till random människor, och det är en lotteri om ni får kort med teman ni önskar, eller något de väljer.

Jag har ett konto där, men ärligt talat så föredrar jag att kunna välja vykort jag får, samt så tycker jag att det är smartare att ge ut sin bostadsadress till dem man själv väljer och ser i profilbild, då känner man att jag faktiskt har kontroll över vem som får mina personliga uppgifter.

Jag har en blogg om postcrossing som heter http://mailfromsweden.blogspot.com men jag tänker uuppdatera er med dem finaste vykorten jag får här också! ^^



Presentation


Hej!
Välkomna till bloggen!
Här är lite fakta om mig:
Jag heter Anna
Jag är 25 år gammal
Ursprungligen kommer jag från Polen så tyvärr, men min svenska är inte perfekt.
Jag bor i Kalmar
Jag är en fru och en mamma till två småbarn
Jag är eccentris

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards