deadcookie

Direktlänk till inlägg 10 januari 2016

Märklig japansk video....

Av Anna - 10 januari 2016 19:30

Det är mitt sista inlägg för idag mina vänner :)

Imorgon ska jag ta min dotter till tandläkaren som jag ser inte fram emot, då hon blir väldigt hysterisk hos läkare och man skämms lite när ens barn är det ända som skricker för sitt liv så att sjuksköterskor kommer för att se vad som händer, fast det är en vanlig undersökning. xD

Jag lämnar er med den här lilla filmen:


https://www.youtube.com/watch?v=0ZFbWC8uGgg


Visst var det märkligaste ni har sett? Hela grejen var så skum, den lugna tjejen, själva barnet som är så otacksam och gnällig som det är bara möjligt (och så ser det ut som mini asiatisk Nicholas Cage tycker jag), och den förvånade skolläkaren xD

Det hela påminnde mig lite om Aliens facehugger men hela situationen är faktiskt komisk.

Ja,det där är Japan i ett nötskal.. xD

 

Godnatt på er ;)








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 19 januari 2016 15:35


Hej mina vänner :3 Sorry för att jag inte bloggade hela veckan men ärligt talat så kände jag inte för att blogga. Tänkte göra det nu dock,då jag tänker på att köpa en ny docka inom kort, nämligen den här tjejen:   En ny Kikipop docka! :D J...

Av Anna - 12 januari 2016 15:17


Ja, men då var jullovet officielt slut för oss. Dotterns första dag på förskolan gick faktiskt bra vilket känns bra för hon brukar vara den som gråter mest vid inlämningar och avhämtningar. Hon vaknade sent dck eftersom hon läggde sig kl.23 igår ...

Av Anna - 11 januari 2016 19:30

Alltså, jag vill verkligen veta  vem är det som står bakom, finger family videos på YT. Dem som gör dessa videos har en udd fantasi. Om jag inte hade hafy barn skulle jag inte ens veta att dem existerar,men med tanken på att min lilla tjej tittar...

Av Anna - 11 januari 2016 15:15


Nu tänkte jag berätta lite om mina favorita animerade musikvideos. Massor med artister har åtsminstone en animerad musikvideo på sitt konto. Det finns också musiker som har bara animerade videos så som Gorillaz och Caravan Palace som är också min...

Av Anna - 11 januari 2016 10:00

Godmorgon mina vänner! :) Idag vill jag att ni träffar Kiki, min Kikipop docka.   Då och då ska jag lägga upp inlägg med bilder på Kiki, och jag tänkte göra en serie med henne i huvudrollen :) Det blir dock inga ambitiösa serier utan något l...

Presentation


Hej!
Välkomna till bloggen!
Här är lite fakta om mig:
Jag heter Anna
Jag är 25 år gammal
Ursprungligen kommer jag från Polen så tyvärr, men min svenska är inte perfekt.
Jag bor i Kalmar
Jag är en fru och en mamma till två småbarn
Jag är eccentris

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards