deadcookie

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Anna - 19 januari 2016 15:35

Hej mina vänner :3

Sorry för att jag inte bloggade hela veckan men ärligt talat så kände jag inte för att blogga.

Tänkte göra det nu dock,då jag tänker på att köpa en ny docka inom kort, nämligen den här tjejen:

 

En ny Kikipop docka! :D

Jag funderar på allvar att börja på riktigt med dockfotografering.

Jag vill att Kiki ska ha en syster då det blir roligare att komma på storyideer till fotoplåtningar.

Jag tänker köpa henne inom en vecka men vi får se hur det går :)

Jag får fundera vidare på hela grejen medan jag käkar cheetos ostbågar som familjen tog med sig från sin semester i Polen ;3

 

Dessa ostbågar är bara godomliga och ärligt talat så är dem bättre en ostbågar vi har här i Sverige. xD

Ska ni vara i Polen tycker jag att ni ska prova Cheetos :3

See ya!

Presentation


Hej!
Välkomna till bloggen!
Här är lite fakta om mig:
Jag heter Anna
Jag är 25 år gammal
Ursprungligen kommer jag från Polen så tyvärr, men min svenska är inte perfekt.
Jag bor i Kalmar
Jag är en fru och en mamma till två småbarn
Jag är eccentris

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards