deadcookie

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Anna - 3 januari 2016 16:31

Hej alla!

Nää men ser man på, jag har skappat den häe bloggen för många år sedan och det är precis nu som jag skriver det första inlägget här.

Jag glömde bort denna webbsida och min login, men plötsligt idag kommer jag ihåg båda saker.

Vad är oddsen för sånt här sammanträffande?

Ja, i mitt fall händer sånt inte ofta (jag är väldigt glömsk av mig).

Så, jag tänker ge chans hela denna blogggrejen, och det blir en bra träning för min svenska.

Nu får jag berätta lite om mig själv.

Jag heter Anna, jag bor i Sverige sedan 2004 men det är mycket lättare att prata än att skriva ärligt talat.

Det kan vara så att ni som kanske ska följa bloggen ska få ett frågetecken över era huvud, då det kan bli svårt att fatta vad jag menar ibland, men vi får ta det som det kommer, ni får fråga på om ni förstår inte någonting i mina texter,hihi.

Jag är 25 år gammal, jag bor i Kalmar tillsammans med min man och våra två ungar som är 2,5 år och 9 månader gammla.

Jag är en eccentrisk liten morsa som man träffar inte i stan varje dag och vi brukar få många blickar på oss, mest på grund av mig och min stil. :D

Det är nämligen så här att jag älskar animation, särskilt Disney och jag är inte rädd för att visa det.

Jag klär mig ofta i Disney tshirts, tröjor,mössor och det kan vara roligt att se en 2årig flicka med sin mamma som har Disneyplagg precis som sin dotter ;D

Vi är en nördfamilji och min man älskar också att spela spel och titta på filmer som Star Wars, LOTR och Marvel filmer och det är ingenting vi skäms över.

Jag älskar också kawaiikulturen, det är en gammal preferens som stannade med mig sedan mina decora chan tider i gymnasiet.

Jag har alltid velat att bli tecknare, och jag har gått i Malmös serieskola ett kort stund, eksjös animationprogramm under gymnasietiden som tyvärr varade i en månad då jag klarade inte av hemlängtan (ja,jag är en fegis,lol), samt bild och formprogramm i Kalmar, och vet ni vad? 

Nu när jag har barn tänker jag absolut inte satsa på konstnärliga yrke utan på något normalt med fast inkomst.

Boring, I know, men det betyder att jag själv är en tråkig person och det ser ni säkert under tiden då jag bloggar :D

Här är en bild på lilla mig <3

  Det räcker nu med presentationen, vi ses snart igen! :D

Presentation


Hej!
Välkomna till bloggen!
Här är lite fakta om mig:
Jag heter Anna
Jag är 25 år gammal
Ursprungligen kommer jag från Polen så tyvärr, men min svenska är inte perfekt.
Jag bor i Kalmar
Jag är en fru och en mamma till två småbarn
Jag är eccentris

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards